Потребителската кошница
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn
17 Февруари 2017, 05 МИН.
Топлофикация като Голиат
Виж още
                        

В продължение на 3 години наши зрители се мъчили да докажат, че има проблем с ненормално високите им сметки за парно и да предизвикат проверка. На жалбите си до различни институции получавали един и същ отговор, подготвен от Топлофикация: „Толкова показват уредите“. След 3 години се оказва, че наистина има техническа грешка, но не им върнали надвзетите пари. Как един редовен потребител може да защити интересите си пред монополист като Топлофикация?

Потребителската кошница
18 Февруари 2017, 26 МИН.
16 Февруари 2017, 05 МИН.
15 Февруари 2017, 05 МИН.
14 Февруари 2017, 05 МИН.
13 Февруари 2017, 05 МИН.
11 Февруари 2017, 22 МИН.
10 Февруари 2017, 05 МИН.
Виж още